Результати вибору електронних оригінал-макетів підручників для 3 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 3 класів закладів загальної середньої освіти.
Результати вибору електронних оригінал-макетів підручників для 11 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 11 класів закладів загальної середньої освіти.
Результати вибору електронних оригінал-макетів підручників для 6 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 6 класів закладів загальної середньої освіти.
Результати вибору електронних оригінал-макетів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 2 класів закладів загальної середньої освіти.
Результати вибору електронних оригінал-макетів підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 1 класів закладів загальної середньої освіти.
Результати вибору електронних оригінал-макетів підручників для 10 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти.
Результати вибору електронних оригінал-макетів підручників для 5 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти.
У сучасних умовах уміння працювати в текстовому процесорі стає все більш актуальним. Поняття інформаційної культури багатозначне і включає в себе багато видів робіт з різноманітною інформацією, серед яких не останнє місце займає робота з текстами.
Саме тому у шкільному курсі інформатики розділ комп'ютерної обробки тексту неодмінно присутній. Разом з тим вивчення текстового процесора в 9 класі обмежується короткими теоретичними відомостями, принципів зберігання і обробки текстової інформації та набуттям навичок роботи з текстовим процесором.
У профільних рівнях (рівень стандарту, академічний рівень) мова вже йде про надбання професійних навичок комп’ютерної обробки текстів.